.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف ۲ میلیارد ریالی لوازم آرایشی قاچاق در ساری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف یک هزار ۳۸۷ قلم انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ محمد محمد پور گفت: با توجه به حساسیت موضوع قاچاق کالا در کشور و گستردگی عرصه بیماری‌های عفونی و پوستی در جامعه، موضوع کشف لوازم آرایشی غیرمجاز در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از فعالیت یکی از توزیع کنندگان انواع لوازم آرایشی قاچاق خارجی در شهرستان ساری با خبر شدند.

به گفته سرهنگ محمد پور کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی در حضور کارشناسان اداره صمت و شبکه بهداشت، موفق به کشف یک هزار ۳۸۷ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در بازرسی از بک انبار دپو اقلام آرایشی شدند.

کارشناسان ارزش ریالی این کشفیات قاچاق را ۲ میلیارد برآورد کردند و در این راستا یک متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اقلام مکشوفه تحویل اموال تملیکی استان شد.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران مبارزه بی امان با قاچاق کالا، احتکار اقلام حیاتی در نظام سلامت گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می‌باشد که کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روز با ظرفیت‌های اطلاعاتی خود رهگیری و پایش تحرکات اخلالگران نظم امنیت اقتصادی را دنبال می‌کنند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.291 seconds.